Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


dinsdag 31 januari 2017

Lavinia

Hallo lieve allemaal,

Vandaag heb ik maar weer eens een kaartje gemaakt met Lavinia stempels.
Ze zijn zooo leuk, ze zijn er in veel varianten, en je kunt ze onderling met
elkaar combineren, dus mogelijkheden genoeg....

De achtergrond heb ik gemaakt met Distress inkt, met behulp van een blending tool.
Bij deze kaart heb ik de achtergrondstempels in kleur gestempeld met Memento Inkt.
De fee in het midden heb ik afgedrukt met Versafine Onyx Black.

De witte accentjes zijn van een Sharpie pen, met extra fijne punt.....

Dit was het weer voor vandaag. Leuk dat je weer langs kwam, en ik wens jullie
een fijne dag.

Tot de volgende keer, en liefs van mij, Anja.