Welkom op mijn blog

Ik ben Anja, getrouwd met Henk, bazinnetje van maltezer Sammie en woonachtig in Brabant .

Doordat handwerken i.v.m. een reumatische aandoening steeds moeilijker begon te gaan ben ik jaren geleden al begonnen met kaarten maken.

Eerst Pergamano, later 3d kaarten en nu scrap- en vooral vintage kaarten met stempelafdrukjes of plaatjes afkomstig van het internet.

Ik vind het leuk dat je bij me komt kijken en wil je iets vragen of weten kun je me altijd mailen.

Tevens zou ik het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat voordat je mijn blog weer verlaat.


zaterdag 21 januari 2017

Get well soon

Hallo lieve allemaal,

Zoals velen van jullie kaartenmaaksters, ben ook ik in aanraking gekomen met één van de vele bloemenstempels, die er momenteel in hobbyland aangeboden worden.

De stempel die ik heb gebruikt is er één van Studio Light; uit de nieuwe serie van Veer&Moon
is dit nr.06.

De achtergrond heb ik gesponsd met Distress Inkt, en gestempeld met Versafine, en Memento, met diverse stempels van o.a. Viva, en Crealies.

De stempelafdruk heb ik ingekleurd met de Derwent Inktense aquarelpotloden, en de witte accentjes op de achtergrond, heb ik met een Sharpie getekend.

Ik wens jullie allen een fijn weekend, en tot een volgende keer,
Liefs, en groetjes van mij, Anja.